Friday 19 October 2012

Good Bye Shadrina!!

         Innalillahi wainna ilaihi rajiuun
         Pada 16 Oktober 2012 sekitar 22:00 WIB Shadrina (my cousin) telah kembali ke haribaan Allah.. Disambut dgn senyum para malaikat... Insya Allah shadrina nunggu kita di pintu surga.... Amin..

Selamat jalan sadrina sayang..kami kehilangan rengekanmu, celotehmu, mata indahmu, tawa khasmu..tp Allah lebih sayang Shadrina..pergilah dgn tenang..semoga kelak kita berkumpul di syurga jannatunnaim..
       Belum sempat sebelah jari ini terkembang semua utk menunjukkan berapa usiamu.Tapi kamu telah pergi dan takkan pernah kembali lagi. Senyum ompongmu itu dan segala celotehmu adalah penawar hati buat kedua orang tuamu dan kami yg melihat dan mendengarnya. Kami banyak belajar tentang hidup dan kehidupan ini darimu. Betapa hidup ini sepahit dan sesakit apapun harus dijalani dgn tenang, sabar, kuat dan tersenyum selalu. Terimakasih Nak telah menjadi guru terbaik di perjalanan hidup kami. Kami sangat belajar banyak darimu. Pulanglah dengan tenang ke pelukkan sang Khalik. Kami yakin nun jauh disana pasti lebih indah dan hangat. InsyaAllah kita akan dipertemukan lagi di kehidupan abadi kelak.
SELAMAT JALAN SHADRINA
Ya Ayyuhannafsulmuthmainnah irjii ila rabbika radhiatun mardiah, fadkhuli fii'ibadii, wadkhuli jannati.
 

0 comments:

Comment